Friday, June 29, 2012

Sabun Var Kokoş Sabun Var!


Çeyizde klasik dantel, havlu kenarı, ara dantel ıvır zıvırı istemediğimden anneme de hiç yaptırmadım. Bloglarda gezdikçe hoşuma gidenleri gösterdim onları yaptırdım:)






Bu sabunları ve keseyi de elifinelizi'nde görmüştüm. Onun yaptıkları tabii ki çok daha güzel ama annecim de benim için iyi iş çıkardı:))






 













Keseyi evde varolan inci beyazı saten bir kumaştan annem dikti. İçerisine lavanta doldurduk. Üzerini süslemek için elimizde ne var diye bakarken aklıma hiç takmadığım küpelerim geldi:)) küpelerin arkasındaki çengellerini söktüm, içini incilerle doldurdum ve kesenin broşu ortaya çıktı. Püskülleri de annemle ikimiz yaptık. Rengi uygun olan bir iplikten,makaradan vb.. dört parmak genişliğinde dolayarak istediğiniz uzunluk ve dolgunlukta yapabilirsiniz.Üzerindeki kurdelanın adını hatırlamıyorum ama bu tür süslemelere en çok yakışan malzeme o bence...
























Mis kokulu Hacı Şakir veya Duru Banyo Sabunlarını (büyük olduklarından onları tercih ettik) süslerken bol miktarda dantel,iğne-iplik, incik boncuk size yeterli olacaktır:)) Mesela sol üstteki büyük sabunun üzerindeki baklava dilimli taş annemin ayakkabısının üzerindeydi ama artık sabunda;) N'apıyoruz? Atmıyoruz,değerlendiriyoruz! Yalnız silikon tabancası pek iş görmüyor, sıcak olduğundan sabunu eritiyor aklınızda bulunsun!










 






Şimdi bu cici sabunlarım için daha güzel bir sepet veya tabak arayışındayım...Aslında aklıma gelen birşey var ama manevi değeri büyük banyoda kullanmam ne derece doğru olur karar aşamasındayım:D






MODA MASALLARI 'nın çekilişine katılmak ister misiniz?









 

No comments:

Post a Comment