Friday, July 20, 2012

Amigurumi Gözlüklü Şirin






 Hava da çok sıcak biraz dışarıya çıkayım serinlerim.....






 Şu kitabımı da alayım da okuyup vakit geçiririm....






 Hah şöyle çimlere mi uzansam...






 Yok vazgeçtim ,











En güzeli hamakta yayılıp okumak......






Bloglar alemindeki sessizlik sürerken ben sessizliğimi bu defa Gözlüklü Şirin le bozuyorum...Şapkasından ayak ucuna kadar boyu 59 cm oldu.Nako bonbon classic 3 numaralı tığla ördüm.Gözlük,göz ve ağzında keçe kullandım.Kitabında da yine ince keçeden yararlandım.Baktıkça gülüyorum bu yaratığa....Çocukluk günlerimin kahramanları....Her pikniğe gittiğimizde ağaçların arasında Şirinleri aramayan çocuk varmıdır bilemiyorum ama ben hep arar dururdum....Minik Şirin Babamızda Burada daha önce örmüştüm,ama o çoktannnn bir kız çocuğuna gitti....

1 comment:

  1. Lütfen içeriği silin veya linki ile birlikte kaynak gösterin.

    ReplyDelete